Google, Arama Sonuçlarında Breadcrumb Navigasyonu Gösteriyor

Google, iyi optimize edilmiş web sayfalarında Ana Sayfa > Kategori Sayfası > Ürün Sayfası şeklinde gördüğümüz breadcrumb navigasyona çok önem veriyor. Breadcrumb, DMOZ?da da kullanılan bir navigasyon. Breadcrumb sayesinde site içinde bulunduğunuz yer, tek satır gezinti bağlantısı olarak sayfa altında veya üstünde gösteriliyor. Böylece giriş sayfasına veya önceki bölümlere kolayca geçiş yapılabiliyor. Google Bot?da breadcrumb navigasyon sayesinde sitenizi daha iyi crawl edebiliyor ve arama sonuçlarında üst sıralarda çıkartıyor.

Dolayısıyla Google?da breadcrumb bulunan siteleri arama sonuçlarında daha üst sıralarda gösteriyor.

Görünüşe göre Google, breadcrumb navigasyona verdiğini önemi daha da artırmış.

Google.co.uk?den yapılan aramalarda, bu tekniği kullanan sitelerin breadcrumb navigasyonları SERP sonuçlarında görülmeye başlandı. Renault.co.uk sitesinde breadcrumb navigasyonu iyi bir şekilde kullandığı için, arama sonuçlarında daha belirgin görünüyor.

Google?ın şu anda test olarak bazı arama sonuçlarında gösterdiği breadcrumb navigasyonun Google Caffeine?le birlikte daha da sık görüleceği tahmin ediliyor.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>